Träna

Nu har jag och Anton varit på gymmet och tränat, egentligen var vi där redan vid halv tolv och var klar vid runt ett. Men vi har hunnit städa lägenheten, diskat, duschat och ätit ärtsoppa (mums!). Vi hamnade som i en varsin bubbla när vi var på gymmet, vi blev helt asociala mot varandra. Folk på gymmet måste ha trott att vi haft världens fight innan vi kom dit. Men hur som haver så var vi jätteduktiga och sprang 3,5 km och gjorde massa styrkeövningar. Varken jag eller Anton kan lyfta våra armar över våra huvudet, de känns som Betty-Spaghetti-armar.

Men nu är högtid för mig att plugga, jag ska sätta mig ner och läsa 300 sidor Ekonomihistoria, skoj va?

Efter gymmet gick vi in på Pressbyrån för att köpa något att dricka och jag blev överlycklig när jag fick syn på Nyponsoppa på flaska! Självklart köpte jag den, och den var supergod!


Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0