Utan förstånd

Jag fattar inte, blogg.se har bara dissat mina mobilinlägg totalt och inte velat ladda upp något på typ över en vecka. Men! Nu verkar det som att det är i rullning igen, det är bra. Och efter ett sjukt för-sent-inlägg uppladdat så ligger jag utslagen i min säng (vår säng kanske jag ska säga, anton bor ju också här).

I dag har jag varit i skolan och haft seminarium - så långtråkigt. Vi blev skolade i ekonomihistorians olika teorier om bläbläblä och fan och hans moster. Dock hade jag redan varit duktig i helgen och var klar med min seminarieuppgift som jag gladeligen lämnade in.

Efter skolan åt jag nudlar på burk, bakade bröd och drog sedan i väg för att träna. Jag älskar att träna, konstigt egentligen för jag ääälskar choklad och min säng exakt lika mycket (om inte mer).
I morgon är det plugg, tvätt och träning som gäller, sedan åker jag till Linköping på torsdag för lite partaj med min bror och svägerskan. DET ska bli skoj!

Pösa


Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0