stolta vi går

Hola!

Jag glömde liksom bort att denna fanns, tehe. Det var min fina, agnes som frågade mig om vad min blogg hette och då kom på jag på att jag inte skrivit på år och dagar. Men nu är jag här!

Jag kom hem från påskledighet i Barcelona i söndagsnatt/måndagmorgon och jag nöttes av ett 0 gradigt regnslaskigt solna när jag kom hem. När vi for från Barcelona var det 23 grader, vindstilla och skinande sol. jag får tårar i ögonen. Tove säger att jag ska göra mig en mojito eller två så skiner nog solen igen, jag hoppas på det. Men nu ska inga mojitos drickas! Skola i morgon och vi ska spela in nyhetsinslag på video. Jag håller nämligen på att bli videoreporter, tydligen. Jag tycker om att skriva bättre, att haffa okända på stan och trycka upp en mick med muff på upp i ansiktet på främlingar är inte min grej.

Nu är det hockey på tv, och som ingrodd gävleinvånare är det plikten som kallar. heja brynäs.


Lite bilder bjuder jag på från barcelona, puss.

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0