vi far runt

Nu sippar jag på sista koppen kaffe. Drar mig lite för att gå hemifrån. Har balkongdörren på glänt, p3 spelar vårmusik och trädknopparna har brustit ut i gröna färger samtidigt som fåglarna kvittrar i kapp. så jävla fint.
Men när jag lämnar lägenheten för dagen så kommer jag inte hem förrän på måndag! Jag drar nämligen till utlandet i dag, till Berlin för att vara exakt. Men den här gången utan Anton, vi for ju till Berlin i februrari i år men nu är det med några i klassen. En klassresa, fast ändå inte.

Vi har ingen aning om vad vi ska göra, jag har ingen aning om var vi ska bo. Förhoppningsvis vet någon annan i gruppen det. Men det blir nog bra. Fan, jag kommer sakna Anton så mycket. Dessutom fyller han år på måndag och jag håller tummarna för att jag ska hitta något i present åt honom i Berlin, för jag har verkligen inte hittat ett SKVATT här i stockholm åt honom, ännu.
Hittar jag inget i Berlin så får jag dra en panikrunda på stan när jag landar med flyget på måndag. romantisk tjej 4 real.

Men nu ska nagellacket torka, sedan borstar jag tänderna och packar ned tandborsten. Jag har massa munblåsor, får bota det med berlinskt uteliv. typ.


puss!

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0