AJ

Mitt huvud bankar och jag ser så där typiskt bakis ut. Det blir fan alltid så här! Efter en utekväll så går jag lägger mig, klar i huvudet och känner att jag börjar nyktra till. Men sedan när jag vaknar. BAM! Huuur bakis som helst. Orättvist.

Men inte fokusera på det negativa, jag hade en hur bra kväll som helst i går. Jag fick träffa min helene, kära parishelene. Vi hade lite vittvinmys uppe på söder och drog ännu längre söderut till Strand till slut. Där snikade vi förbi inträde och träffade några gamla parisvänner, dansade och va gla'.

Sedan när jag och helene tagit ett tårfyllt adjö vid Slussen ska jag glatt hoppa på tunnelbanan för att åka hem och sova. Då. Självklart blir det TOTALSTOPP i trafik pga. olyckshändelse. Jag gråter.
Jag gick ut för att ta ersättningbuss hem. Ingen buss kommer. Jag går tillbaka för att vänta på tunnelbanan "det kanske rullar på snart", där blev jag sittandes i 1,5 timmar. Till slut tog jag tuben till hötorget, gick till stureplan (klev i kräk) och fick vänta en halvtimme där. SEN kommer tubjäkeln. Och JA, jag KLAGAR!

Men bortsett från sista händelsen så var det en riktigt mysig kväll:)

 


Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0