falafelmåndag

I dag var en bra dag! Hade skola så jag fick gå upp i hygglig tid, vilket faktiskt kan vara skönt någon gång så där i bland. Hade föreläsning om hur man skriver en snygg och bra krönika och även lite allmänt om opinionsjournalistik. Bläää tänker ni, skoj tycker jag!

Efter skola och långlunch for jag hem och diskade lite (okej, det är inte så att jag älskar att diska men jag gillar när det blir rent) och lyssnade på Christer i P3, vilket alltid är trevligt.
Efter iordninggörande så drog jag på tightsen och stack mot Mörby C för att träna.

Jag crosstränade i 20 min, cyklade i 20 min och sprang i 20 min. 565 kalorier bortbrända, BAM.
Sen blev det falafel när jag kom hem, värt.

Som sagt, BRA DAG!


Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0