Just somebody that i used to know

Jag blev lite paff när jag kollade på klockan och att den stod på 11.30 när jag vaknade. Ingen skola i dag heller, gött.
Nu sitter jag i pyjamas och dricker kaffe i en obäddad säng, lyssnar till P3 och kollar på en tyst tv. Jag vaknade i morse med en djävulusisk träningsvärk i ryggen och bröstet, känns bra.
Jag var nämligen på ett styrkepass i går där hon som ledde passet hade de grymmaste lårmusklerna jag någonsin beskådat! Det som höll på att ta kol på oss andra och våra muskler var som en barnlek för henne, sådant stör jag mig lite på.

Men hur som haver så var jag och tränande i går och det gav resultat som sitter i än i dag i form av träningsvärk.
Dessutom ska jag träna i dag igen, Det känns så bra att svetta av sig efter dag som varit fullt av absolut ingenting. Plus att man kan unna'sa nå gött efteråt.
Jag har börjat fundera på om jag ska börja smygstarta med en GI-diet. Fast vettesjutton om det kommer hållas. Jag ÄLSKAR potatis. Jag älskar det så mycket att det är konstigt, men jag gillar att utmana mig själv. Så om jag försöker köra kanske två-tre veckor utan potatis och pasta och ersätter med bönor, linser, quinoa m.m.

CHALLENGE ACCEPTED!


Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0