kaneläpple

Go'möra! Ja, jag vaknade för 50 minuter sedan, 13'00 ringde min väckarklocka. Och JA, jag måste sätta klockan för annars sover jag till 18'00 i kväll. Det är en gåva jag har, att sova är aldrig ett problem för moi. På bussar, flyg, hårda bänkar, på cirkus. Nemas problemas.

MEN. I dag är det kärlekens dag, februari den 14de. Alla hjärtans dag, valentines day, ångestdagen, den deprimerande dagen, världens bästa dag. Folk har lite olika uppfattningar om denna dag. Själv kan jag inte bry mig mindre om det, jag och Anton kom överens om att vi inte skulle göra något lull-lull eller sånt grejs i dag.
I stället ska jag plugga, träna och baka muffins med lite kärlekstema (någonting kan man väl ändå göra). Då ger man ju en present till båda två, jag älskar att baka och Anton älskar att äta det jag bakar. Vi älskar varandra, BAM. Världens bästa allahjärtansdag-presenten of all times.

Hittills har jag druckit kaffe, ätit frukost och lyssnat på P3 för att få lite inspiration till att skriva en krönika. Mysig morgon/förmiddag/eftermiddag. Om en halvtimme drar jag till gymmet och köttar.

Heppa!


Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0