klippt

I dag klippte jag håret och konditionsgymmade samt styrketränade. Nu jävlar ska kroppen få sig en omgång, ogillar hur otränad jag är. Har laddat på med ett halvårskort på friskis gym och nyttigare mat har landat i kyl och frysen. Så till sommaren ska jag i alla fall vara en storlek mindre. Jag vet hur konstigt och vulgärt det är att skriva om detta på en blogg men det är bara här jag kan uttrycka mig om detta så det är bara att suga in.
MEN! det kommer väl inte bara bli en massa tråkigt tränasnack? nej då, inte alls!
Fick skolan gjord i dag, ska skriva ett reportage om Kafé Sjöstugan (fairtrade-kafé) som finns här i Bergshamra, Solna så jag gjorde lite research inför synopsis-seminariet vi har i morgon i skolan.
David Beckham gör reklam för H&M, i bland älskar man tv.
En gammal bild, men jag ser typ fortfarande ut så här i håret.
Har inte tagit någon bild i dag för att jag sett ut som en "hej-kom-och-hjälp-mig" hela dagen, inget smink och mjukisar på. Men det har varit skönt. Dock blir man besviken när man kollar sig i spegeln bara. Jag är bitter. puss.

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0