Skoljobb

Sitter i skolan nu, har seminarie om reportageidéer och jag fick jättepositiv respons på det från läraren vi har. Jättekul!
Ska skriva ett reportage om fairtrade-kulturen i Stockholms fikaliv.
I morgon har vi iingen skola så jag tar (typ) helg efter detta seminarium. I morgon ska jag nämligen på konsert där min underbara vän, Sarah ska sjunga. Hela hennes kör ska sjunga rättare sagt. Men jag har hört rykten om att kören ska vara väldigt bra och jag längtar supermycket tills i morgon!
Ska nog försöka ge mig på att träna i dag, ska nog springa på gymmet eller simma några längder på Eriksdahlsbadet. Det så mysigt att simma, känna lukten av klor och att få ha på sig badkläder i februari.
(skriver inlägget från min iPad så kan inte lägga upp någon bild, sucks bigtime)
Puss

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0