sur la lune

Jag gick upp 06'00 i morse. Det betyder att jag slagit något sorts rekord. Nejdå, jag har faktiskt gått upp sex på morgonen förut.
Just i dag gjordes det för att jag var tvungen att åka till skolans bibliotek och skriva krönika, göra litteraturuppgift och läsa lite grejs. Det var så mysigt att komma dit när de öppnade. Det är något lugn som vilar över hela biblan klockan åtta på morgonen.
Så där spenderade jag min morgon med termoskaffe, äpple, jordgubbar och data.

Nu sissodär flera timmar efteråt ligger jag och min mjölkintoleranta mage nedbäddad i sängen och kollar på ToyStory. Ska försöka komma i väg och träna sen också. Har sådan sjuk träningsvärk i lår och rumpa, kan knappt sitta på toa. Gött!


Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0