the lion's roar

Klockan pep på 07'00 i morse (det är fortfarande morgon enligt mig). Jag är för övrigt en vandrade zombi, redo att äta någons hjärna för att bli pigg och kunna fungera. Men i dag är det, hör och häpna, skola och ska vara där 10'00 för lite prat om texter. Jag lade upp min krönika "Men låt oss vara tråkiga då", det är den jag ska få respons på i dag. Är lite nervös, har ju aldrig skrivit krönika förut. Ska försöka sälja den dessutom men vette sjutton om någon kommer vara så hajp på att kirra den. Ska ju även försöka kränga mitt reportage, håller tummarna för det!

Efter skoltiden så ska jag raskt åka hem för att träna, springa några kilometer på löpbandet. Jag hinner nämligen inte göra det i kväll för då ska jag träffa min gulle-johanna. Sist jag var med den jäntan så hävade vi öl på Strand och hade det allmänt mysigt, det ska vi inte göra i kväll. Vi ska fika på Gildas (som är stockholms bästaste och mysigaste fik!) och prata om allt och ingenting. Jag antar att ämnet "ny-bebis-i-kungahuset-ämnet" kommer tas upp. Även det kan jag själv skriva ganska mycket om här, kanske ska skriva en egen krönika om det och lägga upp. maybe.

Ha en annars grå och regnig torsdag, ät en pannkaka!


Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0