tick-tock goes the goudaclock

Jag sov till tre i dag. Skäms och fy. jag vaknade av att Anton kom hem efter att ha varit i Gävle över helgen. Men det var värt det, hade inte han kommit hem så hade jag nog sovit till kvällen. That's what I do.

I går var det mojskväll hemma hos Frida och Julia i skanstull. Mojskväll består av olika mojsisar och röror, vin och annat GÖTTA. Så där spenderade jag en mysig lördagskväll och när jag drog mig hemåt så blev det inget trubbel med tuben. Underbart,

Nu ligger jag i matkoma efter att ha mumsat i mig en zucchinipasta med pesto. Jag har haft en vegetarisk vecka denna vecka och det har varit hur gott som helst! Jag har ätit falafels, qournbitat i tomatsås, grönsaker i cocosmjölk och annat mums. Men om jag ska vara ärlig så ska det bli gott att äta köttbullar i morgon!


Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0