Trafikstopp

Jag mår så illa. Jag sitter på pendeltåget mot skola. Och det har tagit en kvart att rulla till Solna, vilket ska ta tre minuter. Jag kommer så bli sen till skolan, tur att det bara är föreläsning och inget seminarium.

Något som är positivt i detta trafikkaos är att det är jädrans fint väder! Solen skiner, det känns som att det plusgrader. Gruset på marken är inte längre fastfruset i asfalten utan man kan sparka omkring det i väntan på bussen. VÅRKÄNSLOR. Just saying.

Jag dör lite i min stjärt. Jag tränade skinkorna i fredags och det gör fortfarande så jävla ont att sätta sig! Men fastän träningsvärken är utom denna värld så tänkte jag träna lite i dag efter skolan. Om jag ens kommer fram..

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/536702/images/2012/pic_190294957.jpg" class="image">


Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0