blusar och stickat

Jag har handlat kläder! igen..
 
Jag och Agnes fick fnys om att Primark finns i Barcelona, och i dag så hoppade vi på metron och åkte till Les Corts för att kolla in vad Primark hade att erbjuda. Affären låg i ett jättestort köpcenter där de hade allt från godis och matdiskar till klädaffärer och teknikprylar. Bra att veta att det finns om man vill fördriva en dag då det regnar.
 
Det är en väldigt fin dag i dag, solen skiner och det är närmare 30 grader ungefär, kanske typ 26-27 grader för tt vara precis. Varmt i solen är det i alla fall! Jag hade mer än gärna velat gått ner till stranden och solat lite, eller lagt mig på vår takterass (som vi äntligen har nu) och ta't lugnt, men jag har seminarium i dag som kommer att ta hela dagen.

en av de två tröjor som jag köpte på h&m i lördags

även denna tröja är ifrån h&m

en fin liten blus från primark

en söt klänning med katter på

och en stickad tröja, det börjar faktiskt bli lite kallt här om kvällarna
 
kramar från barca!
 
 

Kom-men-tera
Postat av: Mamma

Åh fy vad avis jag blir :-) Ha det bara bäst bäst bäst. Saknar dig. kraaaaaammmmmmmm

2012-10-02 @ 08:48:21

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0