cosmo och park

I går var en jobbig dag, jag fick jättemycket hemlängtan och fick lite ont i själen. Jag tror att längtan hem blir mer påtaglig när det inte är så lång tid kvar tills jag besöker hemlandet (åker 25 oktober för att sedan åka till paris, för att sedan åka till sverige igen för att till slut åka till barcelona igen och stanna tills 20 december).
 
Men i dag kändes det bättre så jag och Agnes gick till Cosmo (självfallet) och drack kaffe. Jag gav mig på att rita en liten hund - en bild som Tove lagt upp på facebook till sin kompis. Det ska föreställa en mops/pugs, den ser lite asymmetrisk ut, men jag är nöjd!
 
Efter kaféandet så promenerade vi till Parc de Joan Miró, det var inte så fint så vi stannade inte kvar där så länge. Men tydligen kunde man träna i parken och de hade satt upp fina bilder på hur du kunde strecha, jag tyckte de såg lite asymmetriska ut de också. Vi gick in i ett stort, men lite tråkigt, köpcenter (som heter Arena) där jag testade att köpa spanskt lördagsgodis. Jag blev lite besviken..
 
Nu laddar vi inför en kväll med rödvin och förhoppningsvis mycket dansande, det är sol och cirka 25 grader.
 
puss
 

cosmos egna lilla spöksymbol

jag i går, ville bara visa att jag också kan se proper ut!

den lilla hunden som jag ritat på: asymmetrisk, men lite söt

En av strechövningarna som man kan göra som hurtig i Barcelona

dina lår skriker när du strechar! 

så här såg pack de joan miró ut, mest bara sand och papegojor 
 

Agnes fotar blommor
 

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0