Glass

I söndags (i går) så spenderade jag dagen med Sofia och Viktor. Jag hade lovat dem att jag skulle visa dem det bästa glasstället i Barcelona, så vi gick till ett ställe som heter Giovanni och åt glass i lass!
Vi åt Kinder-egg, Nutella och Cheesecake-glass och jag dog glassdöden, efter att vi ätit glass och dessutom stött på en flicka som heter "Karro" (jag antar att hon heter något i stil med Karolina, eller Karolin, Carola m.m) som följde med oss till Caterdal de Barcelona där vi satt i solen och njöt. 
Där fick vi se akrobater som skuttade runt för småslantar och Karro försökte öppna en avokado med nycklarna, som faktiskt gick!
 
Efter glassätandet hade vi bebisvaka i lägeneheten då Agnes skulle bli moster (vilket hon blev i morse) och vi kollade på Beckfilmer i sängen som man bör göra en söndag.
I dag har jag solat och pluggat hemtenta. Det är klarblå himmel och 25 grader.
 
 

Sofia inne på Giovanni

Viktor var nöjd med sitt glassbeslut!

söta sofia

Både Viktor och Sofia kom på longboards så jag kände mig lite icke-skateig

Vi hamnade på antikloppis

Sedan låg vi i solen och hade det bra en liten stund

Karros försök till att öppna sin avokado med nyckeln, det gick bra. Hon kunde äta den sedan, men det blev kladdigt.

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0