cannelones och mozzarella

Just i dag har det både hänt ingenting och ganska mycket. Lite konstigt kanske, men ni kommer förstå.
Dagen började med att Alexandra hostade så mycket så hon kräktes och väckte mig och agnes, typ. Hon har en hemsk variant av slemhosta som väcker en om nätterna, jag tycker synd om henne. Hur som haver, efter det sprang Alexandra i väg för att fixa lite sjukhuspapper till jobbet och samtidigt så pluggade jag och agnes powenap'ade.
 
Efter plugg åkte jag och Agnes till Encants för att gå på en superstor prylmarknad där Agnes hamnade i ett tygparadis. Eftersom hon syr sina egna kreationer så gick hon lös bland tyger, pärlor, knappar och glittriga band. Jag köpte ingenting, då jag höll på att krevera av värmen.
 
Efter marknaden så åt jag lite lunch/middag, jag åt canneloni som jag blev så hemskt mätt av, helt sjukt. Vi satt på en restaurang som låg nära Palau Reial och vår servitör hade fullt upp med att flörta med den asiatiska bartendern, agnes kunde inte få upp vattenflaskan utan hade sönder den. En bra lunch.
 
Efter lunch-middagen så promenerade vi längs Gotic's gator och slutligen så skaffade jag ring i näsan. Jag har länge funderat på att pierca mig i näsan, och nu när man är på främmande marker och är lite wild & crazy så blev det som det blev. Jag kan berätta stolt att jag grinade och att det gjorde djävulusiskt ont. Han som piercade hade själv hur mycket piercingar som helst, som sig piercare bör, och han berättade att han aldrig varit med om någon (alltså jag) som reagerat så stark på att skaffa septum-piercing. Fan vad töntig jag kände mig då.
 
Men nu sitter jag här med en jävla ring i näsan och tycker det både känns och ser bra ut. Snart ska vi pallra oss ner till stranden och agera cheerleaders, alexandra och hennes jobbarkompisar ska spela beachvolley och sånt fjant håller inte vi på med (typ).
 
beso y abrazo på er, vi hörs!



 
 

Kom-men-tera
Postat av: Anonym

det blev ju skitsnyggt Emma! bra gjort! och min piercare sa minsann att det är oundvikligt att man automatiskt reflexgråter när man gör septum. så det så!

2012-09-05 @ 21:26:04
Postat av: tove

det var jag som skrev det där alltså

2012-09-05 @ 21:26:22
Postat av: em

Ja, jag grät något hemskt. fyfan.

2012-09-07 @ 12:33:24
URL: http://snikas.blogg.se

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0