Hälsningar från Agnes

Hej! Jag heter Agnes och tvingas bo med Emma Andersson. Okej hon är faktiskt väldigt nice att bo med, trots att hon tycker att jag sover som Patrik i Svampbob fyrkant...
För att få gästblogga här sa Emma att jag var tvungen att vara brutalt ärlig. Så min brutala ärlighet kommer här:
Jag har nackspärr och det gör könsont. Men vi har druckit ganska mycket vin så det är okej iaf. Tror inte att det duger som brutalt men det får va.
 
Annars mår vi bra. Det är varmt här och vi gillar vår livssituation som Emma brukar säga. Hon säger även att salt är jättebra, Tvivlar dock på den.
 
Här kommer en lista som jag, Emma och Alexandra knåpat ihop
 
Saker som är udda med Barcelona:
Man spolar gatorna med såpa=halt som fan
Folk glor, som tusan
Man äter efter kl 21,00
Barcelona suger på söndagar
Dom som jobbar i butiker är galet otrevliga
Allt går långsamt, man får vänta i tusen år på tex internet
Dom har inte havregryn
 
 
 
 
Ist för att läsa Emmas blogg tycker jag ni borde gå in på min --->sytanten
 
Adios!
 

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0