Sena lektioner

Jag och Alexandra skulle ut och ta en öl, bara för att prata lite. Då alexandra jobbar hemskt mycket så tänkte jag att det var väldigt längesedan just hon och jag var ute och gjorde en "catch up", och det hela slutar med att flickebarnet står och lagar två-rätters åt mig på fredagsmorgonen.
Vi gick in på en bar, i Raval, där de egentligen skulle stänga tidigare, men för att vi skulle lära oss spanska/katalanska så hade de öppet lite längre och det hela slutade med att vi fick gratis öl och gratis spanskalektioner, dock kommer jag inte ihåg mycket av det, då de vi pratade med var väldgt fulla och ville hellre prata om AC/DC. Det är väl så det är i denna stad, Alexandra slog ihop en middag där pannkaka med sylt och grädde var efterrätt. Jag har inte ätit pannkaka på flera veckor så just denna pannkakan var väldigt uppskattad!
 
 

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0