daxnöh

Idag under våran icke-idrottslektion så satt jag och inspekterade mina händer (av överflöd av tråkhet) och såg mitt födelsemärke mitt i handflatan och jag började pilla lite på det och det blev en liten sårskorpa på den.
Och då slog det mig, att för läääängelänge sedan, under min dansperiod i Gävle, så träffade jag på en tjej som jag började umgås ganska mycket med och efter ett tag så upptäckte båda vi att vi hade ett födelsemärka mitt i handflatan, på samma ställe, i vänster hand och det var ungefär lika storlek på det. Och då kom vi överens om att när vi pillade eller kollade på den där pricken så kulle vi tänka på varandra.
Så jag satt och tänkte på Niska under Idrottslektionen.



Nu i efterhand, när jag läst inlägget så låter jag väldigt lebb. Men det är jag inte, jag har ju min peppeponk

Kom-men-tera
Postat av: brunbjörn

nej emma, du vet det, vi vet det.

du älskade niska!

2008-08-27 @ 22:49:48
URL: http://mattheweffect.wordpress.com
Postat av: EM

jo det är väl bara att erkänna..

2008-08-28 @ 21:35:24
Postat av: Louise

JÄVLA FLATA!!!!!!!!

2008-11-29 @ 21:49:04

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0