Käraste Agnes

Ja, här kommer nu det så kallade sorgeinlägget som min kära ex-roomie smått tvingat mig att skriva. Men egentligen så är det ju sant, detta sorgeinlägg, för jag saknar henne som tusan och är lite sorgsen över att hon fortfarande inte springer runt vid min sida på barcelonas gator i sina klänningar utan synig dragkedja och sitt läppstift.
 
Agnes flyttade hit med mig den 2a september till Barcelona då hon kände att livet i Gävle inte hade mycket att erbjuda, hon hade egentligen planer på att åka till Indien, men det blev inställt. Och eftersom jag i alla fall skulle åka hit till Barcelona så sa jag åt henne att följa med, vilket hon också gjorde. Lättövertalat flickebarn.

Men det vi har gjort i den här staden är väl att dricka café con leche, äta tapas, druckit mojitos och kollat på New Girl om kvällarna. Vi har dansat ute lagomt mycket, blivit lagomt kalas, men haft superkul. Jag har haft några skrattanfall och vi har även stött på läskiga grannar, konstiga människor på stan och folk som säljer öl efter stängningstiderna.

Men nu har Agnes dragit till Sverige igen, hon lämnade mig och Barcelona för jobbet. En riktig karriärskvinna med andra ord. Dock syns vi väldigt snart igen då jag flyttar tillbaka till Sverige igen den 20:de december, vi har redan planerat in en fika den 21:a.

Men ja, summan av kardemumman: Agnes, du är saknad. Jag hatar dig lite för att du åkte, men Anna fyller upp hålet helt okej. Vi syns den 21:a. Vi hörs på Skype, jag älskar dig.





 
 
 
 
 
 
 

Kom-men-tera
Postat av: Agnes the one

Åh va vackert!!! Förstår att Anna har svårt att fylla upp detta ENORMA tomrum efter mig. Jag är ju min egen serie som du så fint sa en dag. Älskar dig emmaslemmaaa<3333 Tänk va bra vi är!

2012-11-28 @ 09:57:37
Postat av: Agnes igen

Jag gillar dock inte att du sensurerat när du LÅSTE IN MIG

2012-11-28 @ 09:58:18
Postat av: Anonym

tala om för folket vilken sjuk människa du är

2012-11-28 @ 09:58:37
Postat av: Agnes

ALLTSÅ DEN ANONYMA VA JAG!!! Puss love u

Svar: Att du orkar <3
Emma Andersson

2012-11-29 @ 19:45:09

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0