mammastunder

 Min mamma har varit här och hälsat på, åh så underbart det har varit! Hon kom i lördags och stannade tills onsdagen (21 november). Vi har i tre ord sammanfattat spenderat tiden med att: äta och dricka. Vi har ätit på den underbara pastabaren som finns här, vi hamnade på en UNDERBAR cavabar, där man skriker och lämnar över pengar och sedan får man tillbaka cava och massa pengar som blev över, det är hemskt billigt där.
 
Vi har gått runt väldigt mycket, suttit nere vid stranden, ätit mycket tapas, druckit vin och kramats och umgåtts. Det har varit helt underbart roligt och jag saknar henne redan. Men snart kommer pappsen, bror och farfar (igen!) hit och då ska jag kramas med dem istället.
Snart vill jag kramas med anton också, längesedan vi träffades (tycker jag), men snart är det jul ju!
 

mamma hemma i vår lägenhet och lånar datorn


Vi gick och kollade på den magiska fontänen första kvällen, mamma tyckte det var magiskt!


Vi åt jättegod tapas med stark sås till, mamma var vacker som vanligt.


Tapas, halft uppäten


Vi köpte med oss frukost och åkte upp till Mont Jüic, jättegott och mysigt!


Jag boddde på hotell med mamsen under de fem dagar hon var här, det var mysigt


Vi åt på Rosa Raval och blev bjudna på mojitos av Somi (bartendern)


Jag tog med mamma till Cosmo där vi åt frukost, strax efter det åt vi även världens godaste cupcake!


På den underbara cavabaren, mamma med ostboll och cava i händerna. Precis som det var!


Fina mamma med nyinköpt tröja på El Colectivo


Där åt vi go´frukost, jag åt müsli med yoghurt och bananer, mamma åt varm macka

Vi promenerade in i Ciutadellaparken och såg fina fontänen
 

Vi såg en mysig garnaffär, All You Knit Is Love.

 
Sedan var det slut på mammasemestern! Puss och kram på henne.
 



Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0