blixtar och dunder

I går var det blixtar, storm och åska över medelhavet och jag, agnes, anna och madde fick bevittna allting! Det gick meterhöga vågor och det blåste som sjuttsiken. De som surfar tyckte att det var helt underbart väder för det var säkert ett tjugotal av dem ute i havet och jag har aldrig sett livesurfing, det var skoj att se. Men blixtarna var så himla tuffa!
 
De lyste som upp hela himlen, jag har försökt fånga dem på video, men videon gör inte blixtarna rättvisa för de ser lite tråkiga och lama ut på videon, men det var dem INTE. De var skitcoola och vi fick adrelinkickar, alla fyra, av att sitta på stranden medan vågorna slog mot stranden och blixtarna dundrade rakt ner i medelhavet.
 
 
Om ni undrar varför vi skriker och tjoar så är det för att varje blixt var så jäkla cool så man visste inte vart man skulle ta vägen, och jag blev väldigt stolt varje gång jag fick med det på video.
 
Jag och Agnes på stranden innan blixtarna började dundra. Vi är så fina!
 

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0