konstigt

Ja, rubriken täcker hur jag känner och känns i dag. Konstigt.
Nu sitter jag här med glittriga naglar och otvättat hår och i morgon åker jag till Sverige. Jag flyttar inte hem, jag ska hälsa på. Jag kommer åka i morgon på eftermiddagen och kommer tillbaka 12 november, det är ändå en ganska lång tid borta från Barcelona.
 
Huvudsaken till varför jag ska åka iväg från Barcelona är följande:
 
Jag ska åka på festival i Paris med min bror, hans fru och några vänner. Det kommer bli himlans skojsigt! Festivalen mellan 1 - 4 november i ett höstigt Paris, där jag kommer dansa i neonsken och äta crêpes till frukost. Detta är egentligen en sen födelsedagspresent från mina föräldrar (puss på dem).
 
Anledningen till varför jag är borta så länge från Barcelona är ganska enkelt: det blev billigare så, istället för att vara borta i två veckor och betala 1000 kr så är jag borta i cirka tre veckor och får betala nästan hälften så mycket. Agnes är kanske inte så glad över det, men jag får ju krama och pussa på mina nära och kära i Sverige ett tag längre i alla fall.
 
Nu ska jag bara fokusera på att skriva klart min hemtenta innan jag sticker i väg, och därmed går in i en icke-media-dimma där bara jag och böckerna får plats. 
 
 
Kram från ett fik i Barcelona, vi hörs i Sverige.

Kom-men-tera
Postat av: Agnes

Nej Agnes är inte så glad över det.

2012-10-24 @ 17:36:52
URL: http://sytanten.blogg.se

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0