lördag/söndag

Dagen efter cocktailpartyt så promenerade jag och agnes runt i staden, gick på favoritkaféet Cosmo, besökte största djurbutiken i staden och även lite shopping blev det. 
Som ni bör veta vid det här laget så är Cosmo mitt bästa kafé i staden, men jag har aldrig ätit där förrän i lördags. Då tog jag och Agnes en varsin macka som vad vegetarisk, och det var HUR GOD SOM HELST! Jag har nog aldrig ätit en godare macka. Det är avokado, tomater, citronpesto, sallad och någon typ av god ost på något fullkornsbröd som de rostat, GAH så himla gott!!
 
Efter himmelsmackan så promenerade vi till barcelonas största djuraffär där de hade valpar, kattungar och annat mys till försäljning så då värmdes hjärtat. Dock tittade alla valpar på mig som om de sa "köp mig", så till slut blev det för jobbigt och vi gick därifrån. 
Efter djuraffären köpte vi strumpbyxor till Agnes och jag köpte garn på Tiger, jag håller nåmligen på att virka en svart halsduk till mig själv, jag har kommit jättelångt!
 
På kvällen hamnade vi hos Mina och drack öl, vi gick sedan (i spöregn) till en bar som heter Polaroid och drack mer öl. Jag blev dock lite trött så jag vandrade hem lite tidigare med sällskap av Madde. Jag fick en farvälkyss på kinden av Mina, det blev ett fint pussmärke.
 
I dag har jag i princip vaknat och fikat, jag har några ingiftna släktingar (jättekomplicerad historia om hur de är vänner till familjen) som är här och semestrar och jag passade på att träffa dem. Jag tog dem till Cosmo så de fick smaka på mackan - mackan fick godkänt!
 
I dag ska jag ta det lugnt, äta mat och sedan titta på film hos Mina och virka vidare på min halsduk.
 

Den kanske inte ser så god ut, men det är den godaste mackan i hela världen!


Bästa mackan någonsin, det är sällan jag blir så här uppjagad av mat, men ÅH så god den är!


En liten sak på djuraffären


Massa söta saker, dock lite tragiskt att alla var inlåsta i glasburar... Man vill ju klappa.





Min kindkyss av Mina satte sig som ett fint märke


Freja och Niklas som jag fikade med tidigare i dag, Madde (mamman) var också där men hon fångades inte på kort.
 

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0