put on mascara and your partydress

I går var det cocktailparty!
När klockan slog 19:00 så poffade vi bubbelrosé, slog på lite mysig musik och inledde ett två timmars pass med sminkning och fixning. Det var lösögonfransar, långklänning, håruppsättning och cava i mängder!
 
Jag, Agnes, Anna och Madde har planerat att ha en cocktailfest ganska länge och nu, äntligen, blev den av i går! Vi träffade Mina tidigare på dagen i går och bjöd in den tösen också till vår fina kväll.
 
Det började med att vi åt mat på ett (kanske inte lika fint som oss) ställe som heter Veggiegarden, en restaurant där de endast serverar vegansk mat. Det var hur som haver otroligt gott! Jag åt knyten med någon bönfyllning i samt hummusröra medan resten av tjejerna åt tofuburgare/tofumacka. Efter middagen promenerade vi hem till lägenheten där vi satt intill småtimmarna och drack cava, åt oliver, ost, nötmix m.m. Efter det gick vi till en bar där vi tog oss en drink innan vi begav oss hem för att sova igen. 
Eftersom det var finkväll så skulle Agnes och Anna ta sig en varsin Cosmopolitan, något de fick ångra bittert då det inte föll dem i smaken så vidare. Jag och Mina tog en svartvinbärsdrink som var jättegod!
 
I dag har vi lagomt ont i huvudet, och jag ska snart ha skypedate med min bror, tjoho tjohej!
 

 
 

Kom-men-tera

om du behagar

namn
bli ihågkommen

@? (osynlig)

besöksadress:

kommentar

Trackback
RSS 2.0